تیتر: برگزاری جلسه میز خدمت با موضوع نحوه پاسخگویی به مراجعین

جلسه کارشناسان میز خدمت در روز سه شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۹۷‬ با حضور کلیه کارشناسان میز خدمت در خصوص نحوه پاسخگویی به مراجعین و فرایندهای خدمات میز خدمت و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه میز خدمت در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار گردید

۰۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۰ کد : ۴۲۴۵۱ اخبار برگزیده رویدادهای مهم بدون عنوان
تعداد بازدید:۶۸۳۹
جلسه کارشناسان میز خدمت در روز سه شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۹۷‬ در خصوص نحوه پاسخگویی به مراجعین و فرایندهای خدمات میز خدمت و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه میز خدمت در سالن شهید مفتح وزارت علوم با حضور معاون حفاظت فیزیکی مرکز حراست، مسئول میز خدمت و کلیه کارشناسان مستقر در میز خدمت تشکیل گردید.
جلسه کارشناسان میز خدمت در روز سه شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۹۷‬ با حضور کلیه کارشناسان میز خدمت در خصوص نحوه پاسخگویی به مراجعین و فرایندهای خدمات میز خدمت و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه میز خدمت در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار گردید

جلسه کارشناسان میز خدمت در روز سه شنبه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۹۷‬ با حضور کلیه کارشناسان میز خدمت در خصوص نحوه پاسخگویی به مراجعین و فرایندهای خدمات میز خدمت و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه میز خدمت در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای طیبی رئیس گروه ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق شهروندی ضمن ابلاغ سلام و سپاس ویژه مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت عتف به همکاران محترم میز خدمت، از زحمات و تلاش های صادقانه کلیه همکارن میز خدمت طی چند ماه گذشته ابراز تشکر و قدردانی کردند و در راستای انجام هرچه بهتر فعالیت های میز، توجه همکاران را به بخشنامه رئیس محترم جمهور و بهره مندی از دستور العمل روش استقرار میز خدمت در خصوص چگونگی فرایندهای خدمات، نحوه پاسخگویی، ارائه فرم های پاسخگویی و نظر سنجی به مراجعین جلب نمودند.
ایشان در تبیین انتظارات آقای دکتر جعفری دستیار ویژه مقام عالی وزارت در امور حقوق شهروندی از همکاران محترم میز خدمت توجه ویژه به شأن و جایگاه مراجعین و رعایت حقوق آنها را از مهمترین اولویت های کارکنان میز خدمت عنوان نموده و بر ضرورت حمایت ویژه از کارکنان میز خدمت از لحاظ امکانات رفاهی در قالب بسته حمایتی تاکید داشتند.
ایشان هدف از ایجاد میز خدمت در سازمان ها را جلوگیری از تردد مراجعین غیر ضرور به داخل سازمان و بستن گلوگاه های فساد که می تواند از سوی برخی مراجعین صورت پذیرد یاد کردند و از همکاران خواستند تا نسبت به این مهم و اجرایی تر شدن فرایندهای پاسخگویی اهتمام ورزند. آقای طیبی در راستای توجه بیش از پیش همکاران میز به رعایت استفاده از فرم های مخصوص پاسخگویی اعم از (فرم رسید خدمت- فرم ابلاغ پاسخ خدمات یا تصمیمات به ارباب رجوع – جدول تعیین مراحل گردش کار- پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات) و چگونگی استفاده و کاربرد هر کدام را بصورت کامل تشریح کردند.
در ادامه هریک از حاضرین به ارائه نقطه نظراتی در خصوص تقویت نقاط قوت و مرتفع نمودن نقاط ضعف میز خدمت پرداختند که مقرر شد در دستور کار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات قرار گیرد.
این جلسه با حضور معاون حفاظت فیزیکی مرکز حراست، مسئول میز خدمت و کلیه کارشناسان مستقر در میز خدمت تشکیل گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


( ۲ )