سومین جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت وزارت علوم با حضور مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد

سومین جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت وزارت علوم با حضور مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد

۰۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۷ کد : ۴۵۱۵۷ اخبار برگزیده رویدادهای مهم
تعداد بازدید:۲۰۶
سومین جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز شنبه ۶ بهمن ماه با حضور مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت عتف جناب آقای دکتر جعفری به عنوان عضو جلسه و دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت حقوق شهروندی برگزار شد
سومین جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت وزارت علوم با حضور مدیر کل  دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد

سومین جلسه شورای راهبردی توسعه و مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه ۶ بهمن ماه در دفتر وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.
مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه که با حضور مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت عتف جناب آقای دکتر جعفری به عنوان عضو جلسه و دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت حقوق شهروندی برگزار شد شامل موارد زیر بود:

  • گزارش تشکیل کمیته ها جهت تهیه پیش نویس برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری.
  • اتخاذ تصمیم در خصوص تأیید پیش نویس تفاهم نامه برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری وزارت عتف.
  • تدوین وظایف دبیرخانه شورای راهبردی و ارتباط کمیته های زیرمجموعه.
  • احصاء شناسه خدمات وزارت عتف.

دستیار ویزه وزیر در امور حقوق شهروندی و دبیر کمیته ارتقای سلامت اداری در این جلسه ضمن ارایه گزارش از نحوه فعالیت کمیته ارتقاء به تبیین چالش های اساسی پیش رو در ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی پرداخته و اهم اقدامات و تصمیم های متخذه در راستای بالا بردن سطح رضایتمندی مراجعین را تشریح نمودند.
یکی از اقدامات برجسته در این خصوص ایجاد سامانه الکترونیک میز خدمت در سایت اصلی وزارت علوم و ایجاد سامانه الکترونیک رصد و نظارت اجرای حقوق شهروندی در سراسر کشور و سامانه ثبت و دریافت شکایات و گزارش سوء جریان ها توسط مرتبطین با خانواده بزرگ آموزش عالی در راستای شفافیت اداری اعلام نمودند.